U bent hier: Home / De BOVAG-ABA Gedragscode

De BOVAG-ABA Gedragscode
- Onderdelen worden niet onnodig vervangen.
- Vervangen onderdelen worden als bewijs bewaard tot de dag van aflevering van de auto.
- Er wordt alleen uitgevoerd waarvoor vooraf en / of tussentijds toestemming is gegeven.
- Wat gefactureerd wordt, is geleverd (zowel materialen als uren).
- Alle werkzaamheden worden duidelijk gespecificeerd op de factuur.
- Onderdelen worden op de factuur zoveel mogelijk gespecificeerd met: merkorigineel, origineel-gelijkwaardig huismerk of gebruikt.
- De technische uitvoering van reparatie en onderhoud gebeurt conform de voorschriften en richtlijnen van de fabrikant.
- Drie maanden BOVAG-reparatiegarantie op elke reparatie.
- Zes maanden BOVAG garantie op een gebruikte auto (tenzij nadrukkelijk uitgesloten in de overeenkomst met de klant).
- Geschillen gaan via het ANWB-BOVAG Bemiddelingsbureau en/of de Stichting Geschillencommissie Voertuigen.
Wij voegen daar bij:
- Desgewenst en indien leverbaar, gratis vervangend vervoer tijdens reparatie of onderhouds- werkzaamheden.
- Ook gratis halen en terug brengen is bespreekbaar.
- Op door ons geleverde occasions met BOVAG garantie ook één jaar Mobiliteitsgarantie, de ideale oplossing van BOVAG bij pech onderweg, ook in het buitenland.
- Uw waardevolle bezit is door ons bij BOVEMIJ, de verzekering van de BOVAG, tijdens zijn verblijf bij ons All-Risk verzekerd.
- Graag offreren wij u concurrerend een verzekering voor uw privé auto via de BOVAG verzekering, Rij Garant.
- Ook de airco van uw auto is bij ons als erkend stek bedrijf in goede handen.